Road King Special 2018
Vloženo: 03.10.2023
Road King z roku 2004, který jsme upravovali v minulosti dostal mladšího a silnějšího bráchu.
Model Road King Special z roku 2018, původně s motorem 107" přišel na dílnu s havarovanou zadní částí a několika šrámy. Jako základ na tento projekt byl ideální.
Od začátku se počítalo s tím, že půjdeme ve stylu předchůdce, ale s využitím nových možností, které model s motorem Milwaukee 8 nabízí.
Motor posílený kompletním kitem 128" od Screaming Eagle dostal olejovou pumpu s deskou Feuling a hydraulickým napínákem řetězu od S&S.
Přívod vzduchu obstarává sání Vance&Hines VO2 Falcon s nádhernou přírubou z carbonu, naopak směrem ven dýchá motor pomocí homologovaných koncovek S&S s názvem MK45.
Z nabídky příslušenství Harley je na motorce set Kahuna - stupačky spolujezdce, plotny, řadící páky, brzdový pedál a rukojeti. Na nádrži je nové víčko a ve stejném designu je i palivoměr na levé straně.
Použitá řídítka jsou Paul Yaffe s výškou 6", stejně jako u předchozí přestavby jsou použité LED blinkry Heinz Bikes a bezsklíčková zrcátka Moto Gadget mo-VIEW RACE.
Přední LED světlo je od výrobce Custom Dynamics a zakrývá ho maska Memphis Shades Bullet Fairing.
Prodloužený přední blatník naleznete v nabídce Klock Werks, motorku zastavují plovoucí kotouče Drag Specialties a brzdové desky EBC se směsí EPFA, které dokáží neskutečně zlepšit brzdný účinek i u sériových brzd.
Sedlo je z produkce Saddlemen, případně se na motorce používá vyhřívaná verze pro 2 se sundavací opěrkou spolujezdce od výrobce Cobra.
LED osvětlení nechybí ani na zadní straně. Podložka pod RZ vč osvětlení je opět německý Heinz Bikes, na kufrech zase září produkty Ciro.
Celá motorka prošla samozřejmě kompletním lakováním, s požadavkem, aby byla tmavá, nenápadná, ale hezká v detailech. Tmavě šedá barva je ze vzorníku Mazdy, motiv je tvořen podkladem ze stříbrné folie, překrytým červenou candy barvou.
Předem se počítalo s vystouplým logem na nádrži, takže lakováním se jenom připravil podklad k doplnění loga.
Jakmile byla motorka pohromadě šlo se na brzdu ladit. Stejně jako u jiných HD s tímto motorem jsme zvolili k ladění systém od Don Performance, vyhladila se výkonová křivka, nastavila se lepší odezva plynu a průběh kroutícího momentu je nyní krásně plynulý, ale velmi mohutný.
Výsledkem je točivý moment 208 Nm a výkon téměř 143 koní. Motor táhne jak lokomotiva, jenom zadní Michelinka trpí :)
Další projekt byl tímto hotový, premiéru si motorka na veřejnosti odbyla při oslavách 120 let výročí Harley Davidson v Budapešti, kde byla vystavena na stánku Drag Specialties.