Harley Davidson Low Rider ST - PUBLIC ENEMY - Pepy Sršně Šilera
Vloženo: 16.09.2023
Do rukou se nám dostala motorka známeho českého motorkaře Pepy Sršně Šilera. Harley Davidson Low Rider ST (Stage II).
V první fázi celeho projektu bylo potřeba změřit původní výkon motocyklu, který ještě než se dostal k nám, prošel úpravou vačky, olejové pumpy a desky. Na nás pak bylo změřit počáteční výkonovou křivku a pustit se do ladění.
Požadavek byl jasný, dostat z Low Ridera co nejvíce.
Na výměnu vačky a pumpy jsme pak navázali výměnou originálního hrdla sání za S&S intake MANIFOLD 55MM FOR M8. Sání prošlo ještě před samotnou instalaci úpravou vnitřního povrchu. Zarovnání nerovností a vyleštěním pro dokonálé produdění vzduchu do motoru.
Následovala výměna seriových vstříků, které jsou již na hranici efektivního plnění motorové jednotky za vstřiky DAYTONA TWIN TEC LLC INJECTOR M8 5.38 GM/SEC s větším dávkováním paliva.
Instalace proběhla hladce bez komplikací a motorka byla připravená na doladění mapy na brzdě za pomocí softwaru DON PERFORMANCE TUNER SYSTEM. V rámci ladění jsme upravili palivovou mapu, odezvu plynové rukojeti a odstranili tovární omezení maximální rychlosti a kroutícího momentu. Hodnoty a výslednou křivku si můžete prohlédnout v přiloženém grafu. Došlo k výraznému nárustu výkonu i krouticího momentu. Škoda že Vám nemůžeme zprostředkovat pocity Pepy po jeho první testovací jídě :)
V rámci dalších plánovaných úprav Pepovi nainstalujeme také kontrolní ventil tlaku oleje S&S CYCLE M8 OIL CONTROL VALVE, který reguluje tlak oleje v systému a předchází tak ztrátě tlaku a poškození motoru.
K většímu výkonu patří samozřejmě i lepší brzdy. A tak jsme jako bonus Pepu přesvědčili k instalaci brzdových destiček EBC BRAKE PAD směs EPFA SIN EXT PRO. Pepa se sice ze začátku moc netvářil, ale po prvním testu byl velmi překvapen.
I když u projektu Public Enemy budou následovat mnohem větší úpravy, tak už i u stávajích úprav (Stage II) je výsledek k poměru investice velmi výraznou změnou v tom co motorka dokáže. A dokáže překvapit i takového pilota jakým je Pepa Sršen.
Použité díly:
Vačka - SCREAMING EAGLE 462 - Instalováno HD Plzeň
Olejová pumpa s deskou - SCREAMING EAGLE - Instalováno HD Plzeň
Hrdlo sání - S&S intake MANIFOLD 55MM FOR M8. - 6100 Kč
Vstřikovače - DAYTONA TWIN TEC LLC INJECTOR M8 5.38 GM/SEC - 9800 Kč sada
Kontolní olejový ventil - S&S CYCLE M8 OIL CONTROL VALVE - 1300 kč
Brzdové desky EBC - EBC BRAKE PAD směs EPFA SIN EXT PRO. - 1590 Kč
Ladění - DON PERFORMANCE TUNER SYSTEM - 15 000 Kč
Úprava a montáž sacího hrdla a vstřiků - 8000 Kč
Běžně k těmto úpravám využíváme komponenty S&S, Feuling... Vzhledem k tomu, že má Pepa spolupráci i s Harley Davidson volily se některé komponenty Screaming Eagle, které instalovali v HD Plzeň.
Pokud i ty máš zájem o úpravu nebo poladění svého stroje neváhej nás kontaktovat buď na telefonu: +420 607 818 148 nebo emailu info@nina-x.cz