Benelli Leoncino 800 - 209 990 Kč

Vloženo: 04.04.2022

• ZÁRUKA 4 ROKY 

• SPLÁTKOVÝ PRODEJ

• ODPOČET DPH

Benelli opět vytvořilo jedinečný motocykl!

DESIGN 

Nezaměnitelná DNA, která odlišuje  motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů  nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli  Leoncino 800. Benelli Leoncino  s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum  díky novému motoru  o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli. U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější , čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl  vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit  ke všem dalším modelům řady Leoncino .

MOTOR 

Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm;   s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová  6stupňová převodovka   znamená  že jde o   moderní a spolehlivý  agregát .

PODVOZEK 

Rám je úplně  nový  tuhý  příhradový  trubkový , který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu. Odpružení tvoří přední upside-down vidlice  o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm. Zadní kolo je odpruženo  centrálním nastavitelným tlumičem s regulací  pružiny , útlumu i odskoku. Brzdový systém je mimořádně bezpečný -  vpředu dva plovoucí kotouče  o průměru 320 mm a čtyřpístkové  radiální  třmeny a  vzadu kotouč o průměru 260 mm  s dvoupístkovým třmenem. Kola  s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo  180/55-17. Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli  Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu. Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem , který  slučuje všechny aktuální modely Benelli  Leončino  /125,250,500,800ccm /   , je u Benelli Leoncino 800  plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed. Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie. Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku. Lvíček / logo továrny  Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích  řady Leoncino. Pro rozšíření nabídky a zajištění většího výběru  bude později možnost volitelné výbavy Marzocchi a brzdovým systémem Brembo. Motocykl si lze objednat ve verzi 35Kw s možností pozdějšího rozšíření na plný výkon a to i se zápisem změny do technického průkazu. 

SPECIFIKACE:

Typ motoru:: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih:: 88 mm x 62 mm
Zdvihový objem:: 754 ccm
Kompresní poměr:: 11,5 : 1
Maximální výkon:: 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min.
Max. točivý moment:: 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min.
Startování motoru:: Elektrický startér
Převodovka:: 6stupňová
Sekundární převod:: Řetězem
Rozměry (D x Š x V):: 2.140 x 870 x 1.160 mm
Rozvor:: 1.460 mm
Výška sedla:: 805 mm
Objem nádrže:: 15 l, rezerva 3l
Pneumatika - přední:: 120/70 - ZR17 – M/C 58W
Pneumatika - zadní:: 180/55 - ZR17 – M/C 73W
Odpružení - přední:: Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm , zdvih 130MM
Odpružení zadní:: Nastavitelný monoschock
Brzda - přední:: Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS
Brzda - zadní:: Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS
Pohotovostní hmotnost:: 222 kg
spotřeba : 4,9l/100 km
svíčky : NGK CR8E