Benelli BKX 125
Vloženo: 10.02.2025
• ZÁRUKA 4 ROKY
• SPLÁTKOVÝ PRODEJ
• ODPOČET DPH
CENA: Bude doplněno
Lehký, odvážný, nezapomenutelný.
Svoboda začíná s BKX
Spojuje lehkost, dobrodružství a jedinečný design pro mladé jezdce.
Dostupné barvy
PŘEDSTAVENÍ
BKX 125 je nový dobrodružný motocykl Benelli určený pro mladší generaci jezdců, motocykl navržený pro ty, kteří se chtějí volně pohybovat a zdolávat nové trasy. Univerzální, snadno ovladatelný a lehký, zkonstruovaný tak, aby nabízel optimální ovladatelnost za všech podmínek, zaručenou zábavu na asfaltu i v terénu. Motocykl stvořený pro začátečníky toužící po dobrodružství, ale také pro ty, kteří si nechtějí nechat ujít potěšení z jízdy na kompaktním, dynamickém a inovativně stylizovaném motocyklu.
Design a konstrukce
BKX byl navržen v Benelli Style Centre v Pesaru, kde se zaměřili na jednoduché a čisté linie s důrazem na detaily. Přední světlomet s moderním DRL je sdílený s verzí "S" pro silniční použití, zatímco zadní světla jsou integrována do směrových ukazatelů. Směrovky jsou navíc integrovány do chráničů rukou – prvku, který je v této kategorii vzácný.
BKX 125 vs. BKX 300
Obě verze sdílí dobrodružného ducha, ale liší se motorem a konstrukcí. BKX 125 má ocelový trubkový rám, zatímco BKX 300 kombinuje trubkový rám s dvojitým spodním rámem. Obě verze disponují plně nastavitelnou přední vidlicí (Ø 41 mm), umožňující nastavit předpětí, kompresi a odskok. Zadní tlumič je rovněž nastavitelný a propojený s kyvnou vidlicí přes spojení.
Podvozek a brzdy
BKX 125 má 19”/17” drátěná kola, která zvládnou jakýkoli terén. Je vybavena předním brzdovým kotoučem v rozměru 240 mm, dále jsou zde čtyřpístkové radiální třmeny vpředu a jednokotoučová brzdu vzadu.
Tradice Benelli
Benelli, založená v roce 1911, pokračuje v tradici kombinování inovací, technologií a vášně pro motorky. Od roku 2005 je součástí Qianjiang Group a od roku 2016 Geely Holding Group, což umožňuje přístup k nejmodernější výrobní technologii.
SPECIFIKACE
MOTOR
OBJEM | 125 cm3 |
VRTÁNÍ A ZDVIH | Ø54,0 x 54,5 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR | 12,0:1 |
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT | 12,0 Nm (1,3 kgm) @ 7500 rpm |
VÝKON | 11,0 kW (15,0 Cv) @ 9500 rpm |
TYP | 1-válec/4-taktní/4-ventilový motor, SOHC |
STARTÉR | Elektrický |
MAZÁNÍ | Tlakové mazání |
PALIVOVÝ SYSTÉM | EFI |
CHLADÍCÍ SYSTÉM | Kapalina |
ZAPALOVÁNÍ | BOSCHTM MOTRONIC MES 8.0 |
PODVOZEK
Přední brzdy | Plovoucí kotouč Ø280 mm se čtyřpístkovým třmenem a ABS |
Zadní brzdy | Kotouč Ø240 mm s plovoucím třmenem, jednopístkovým a ABS |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | USD vidlice, plně nastavitelné |
RÁM | Ocelový rám |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | tlumič s progresivním přepákováním, stavitelný odskok a předpětí, Ocelové kyvné rameno |
Kolo zadní | 120/90 - 17 M/C |
Kolo přední | 90/90 - 19 M/C |
PŘEVODOVKA
Převodovka | 6ti stupňová |
Koncový převod | řetěz |
Typ spojky | Olejová |
ROZMĚRY
Baterie | 12V11.2Ah |
palivová nádrž | 12 l |
Světla výška | 233 mm |
Celková délka | 2100 mm |
Celková šířka | 910 mm |
Celková výška | 1210 mm |
Výška sedadla | 830 / 855 / 880 mm |
Rozvor | 1426 mm |
Maximální zatížení | 148 kg |