Benelli BKX 300
Vloženo: 10.02.2025
• ZÁRUKA 4 ROKY
• SPLÁTKOVÝ PRODEJ
• ODPOČET DPH
CENA: Bude doplněno
Lehký, odvážný, nezapomenutelný.
Svoboda začíná s BKX
Spojuje lehkost, dobrodružství a jedinečný design pro mladé jezdce.
Dostupné barvy
PŘEDSTAVENÍ
BKX 300 je novým adventure motocyklem od Benelli, který je určen mladší generaci jezdců. Motocykl navržený pro ty, kteří chtějí svobodně cestovat a objevovat nové cesty. Univerzální dvoukolka, lehká a snadno ovladatelná, vytvořená tak, aby zajistila optimální ovladatelnost za všech podmínek a přinesla zábavu jak na asfaltu, tak v terénu. Ideální volba pro začátečníky toužící po dobrodružství, ale také pro ty, kteří si chtějí užít jízdu na kompaktním, dynamickém a moderně stylizovaném motocyklu.
Design a konstrukce
BKX byl navržen v Benelli Style Centre v Pesaru, kde se zaměřili na jednoduché a čisté linie s důrazem na detaily. Přední světlomet s moderním DRL je sdílený s verzí "S" pro silniční použití, zatímco zadní světla jsou integrována do směrových ukazatelů. Směrovky jsou navíc integrovány do chráničů rukou – prvku, který je v této kategorii vzácný.
BKX 125 vs. BKX 300
Obě verze sdílí dobrodružného ducha, ale liší se motorem a konstrukcí. BKX 125 má ocelový trubkový rám, zatímco BKX 300 kombinuje trubkový rám s dvojitým spodním rámem. Obě verze disponují plně nastavitelnou přední vidlicí (Ø 41 mm), umožňující nastavit předpětí, kompresi a odskok. Zadní tlumič je rovněž nastavitelný a propojený s kyvnou vidlicí přes spojení.
Podvozek a brzdy
Obě verze mají 19”/17” drátěná kola, která zvládnou jakýkoli terén. BKX 300 má větší přední brzdový kotouč (280 mm) než BKX 125 (240 mm), obě verze mají čtyřpístkové radiální třmeny vpředu a jednokotoučovou brzdu vzadu.
Tradice Benelli
Benelli, založená v roce 1911, pokračuje v tradici kombinování inovací, technologií a vášně pro motorky. Od roku 2005 je součástí Qianjiang Group a od roku 2016 Geely Holding Group, což umožňuje přístup k nejmodernější výrobní technologii.
SPECIFIKACE
MOTOR
OBJEM | 292,4 cm3 |
VRTÁNÍ A ZDVIH | Ø78 x 61,2 mm mm |
KOMPRESNÍ POMĚR | 12,2:1 |
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT | 24,5 Nm (2,5 kgm) @ 7000 rpm |
MAZÁNÍ | Tlakové mazání |
CHLADÍCÍ SYSTÉM | Kapalina |
PALIVOVÝ SYSTÉM | EFI |
TYP | 1-válec/4-taktní/4-ventilový motor |
STARTÉR | Elektrický |
ZAPALOVÁNÍ | BOSCHTM MOTRONIC MES 8.0 |
VÝKON | 21,5 kW (29,2 Cv) @ 9000 rpm |
PŘEVODOVKA
Převodovka | 6ti stupňová |
Koncový převod | řetěz |
Typ spojky | Olejová |
PODVOZEK
Přední brzdy | Jeden plovoucí kotouč ø300 mm se čtyřpístkovým radiálním třmenem a ABS |
Zadní brzdy | Jeden kotouč ø240 mm s plovoucím jednopístkovým třmenem a ABS |
RÁM | Ocelový rám |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | USD vidlice, Ø 41 mm, plně nastavitelné |
Kolo zadní | 130/80 - 17 M/C |
Kolo přední | 100/90 - 19 M/C |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | Mono shock, Ocelové kyvné rameno, stavitelný odskok a předpětí |
ROZMĚRY
palivová nádrž | 12 l |
Světla výška | 229 mm |
Celková délka | 2110 mm |
Celková šířka | 910 mm |
Celková výška | 1210 mm |
Výška sedadla | 830 / 855 / 880 mm mm |
Rozvor | 1426 mm |
Maximální zatížení | 155 kg |
Baterie | 12V11.2Ah |