Benelli BKX 300

Vloženo: 10.02.2025

• ZÁRUKA 4 ROKY 

• SPLÁTKOVÝ PRODEJ

• ODPOČET DPH

CENA: Bude doplněno

Lehký, odvážný, nezapomenutelný.

Svoboda začíná s BKX

Spojuje lehkost, dobrodružství a jedinečný design pro mladé jezdce.

Dostupné barvy

Šedá

Béžová

Bílá

Modrá

PŘEDSTAVENÍ

BKX 300 je novým adventure motocyklem od Benelli, který je určen mladší generaci jezdců. Motocykl navržený pro ty, kteří chtějí svobodně cestovat a objevovat nové cesty. Univerzální dvoukolka, lehká a snadno ovladatelná, vytvořená tak, aby zajistila optimální ovladatelnost za všech podmínek a přinesla zábavu jak na asfaltu, tak v terénu. Ideální volba pro začátečníky toužící po dobrodružství, ale také pro ty, kteří si chtějí užít jízdu na kompaktním, dynamickém a moderně stylizovaném motocyklu.

Design a konstrukce

BKX byl navržen v Benelli Style Centre v Pesaru, kde se zaměřili na jednoduché a čisté linie s důrazem na detaily. Přední světlomet s moderním DRL je sdílený s verzí "S" pro silniční použití, zatímco zadní světla jsou integrována do směrových ukazatelů. Směrovky jsou navíc integrovány do chráničů rukou – prvku, který je v této kategorii vzácný.

BKX 125 vs. BKX 300

Obě verze sdílí dobrodružného ducha, ale liší se motorem a konstrukcí. BKX 125 má ocelový trubkový rám, zatímco BKX 300 kombinuje trubkový rám s dvojitým spodním rámem. Obě verze disponují plně nastavitelnou přední vidlicí (Ø 41 mm), umožňující nastavit předpětí, kompresi a odskok. Zadní tlumič je rovněž nastavitelný a propojený s kyvnou vidlicí přes spojení.

Podvozek a brzdy

Obě verze mají 19”/17” drátěná kola, která zvládnou jakýkoli terén. BKX 300 má větší přední brzdový kotouč (280 mm) než BKX 125 (240 mm), obě verze mají čtyřpístkové radiální třmeny vpředu a jednokotoučovou brzdu vzadu.

Tradice Benelli

Benelli, založená v roce 1911, pokračuje v tradici kombinování inovací, technologií a vášně pro motorky. Od roku 2005 je součástí Qianjiang Group a od roku 2016 Geely Holding Group, což umožňuje přístup k nejmodernější výrobní technologii.

SPECIFIKACE

MOTOR

OBJEM 292,4 cm3
VRTÁNÍ A ZDVIH Ø78 x 61,2 mm mm
KOMPRESNÍ POMĚR 12,2:1
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 24,5 Nm (2,5 kgm) @ 7000 rpm
MAZÁNÍ Tlakové mazání
CHLADÍCÍ SYSTÉM Kapalina
PALIVOVÝ SYSTÉM EFI
TYP 1-válec/4-taktní/4-ventilový motor
STARTÉR Elektrický
ZAPALOVÁNÍ BOSCHTM MOTRONIC MES 8.0
VÝKON 21,5 kW (29,2 Cv) @ 9000 rpm

PŘEVODOVKA

Převodovka 6ti stupňová
Koncový převod řetěz
Typ spojky Olejová

PODVOZEK

Přední brzdy Jeden plovoucí kotouč ø300 mm se čtyřpístkovým radiálním třmenem a ABS
Zadní brzdy Jeden kotouč ø240 mm s plovoucím jednopístkovým třmenem a ABS
RÁM Ocelový rám
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ USD vidlice, Ø 41 mm, plně nastavitelné
Kolo zadní 130/80 - 17 M/C
Kolo přední 100/90 - 19 M/C
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Mono shock, Ocelové kyvné rameno, stavitelný odskok a předpětí

ROZMĚRY

palivová nádrž 12 l
Světla výška 229 mm
Celková délka 2110 mm
Celková šířka 910 mm
Celková výška 1210 mm
Výška sedadla 830 / 855 / 880 mm mm
Rozvor 1426 mm
Maximální zatížení 155 kg
Baterie 12V11.2Ah