Benelli TRK 702 X

Vloženo: 25.01.2023

• SPLÁTKOVÝ PRODEJ

• ODPOČET DPH

• ZÁRUKA 5 LET

Barevné varianty:

 

Benelli TRK 702 XForest Green

Benelli TRK 702 XAnthracite Grey

Benelli TRK 702 XDune Sea

Benelli TRK 702 XMoon Grey

Směrem k novým dobrodružstvím.

Ke každému motocyklu může zákazník dokoupit doplňky v akci nazvané „plná výbava“ jen za cenu 10.000 Kč. Tato výbava obsahuje:

  • výběr jedné sady kufrů – hliníkové jsou včetně držáků, plastové + držáky bočních kufrů 
  • ochranný rám k motocyklu
  • vyhřívané rukojeti /gripy/
  • vyhřívané sedlo

 

Benelli TRK 702 X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený tak, aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava v jediné motorce, ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení Vaší touhy cestovat.

TRK 702 X je vyzrálá motorka, ideální pro všechny, kteří chtějí pevný, odolný, snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by jezdce dostal do potíží. Motocykl TRK 702 X od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benelli Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502 Xnejprodávanější motocykl v Itálii 2020, 21, 22, 23.

TRK 702 X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem, sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi, které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli.

Design TRK 702 X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky, jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky, nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu, zajišťují maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže, s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702 X, sdílené s ostatními novinkami v této řadě, jsou zadní madla, která jsou navržena, aby nabídla maximální pohodlí pro cestující, a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek, definující zadní část motocyklu.

Konstrukce, která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm, navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm, ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti, ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze, tlukoucí srdce TRK 702 X poskytuje výkon 70k (51,5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min, vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.

Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.

Převodovka je 6ti stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení "Antihopping". 

Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli - charakteristický pro motocykly "House of the Leoncino", vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702 X, je navržené tak, aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží, a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy a to i díky nastavení odpružení, které se skládá z upside-down vidlice o průměru kluzáků 50 mm  a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny  hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 173 mm na zadním kole.

Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem  ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR;  přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70.

Přestože TRK 702 X je rozhodně dobrodružnou motorkou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702 X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce - charakteristickou pro  všechny modely řady Benelli TRK.

Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702 X, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku, kterou neruší ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži.

Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:

- přední část kapotáže společně s předním "zobákem" tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola, který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. 

- kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.

- přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.  

- již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem, ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a tím ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. 

Doplňkem k motocyklu jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je možné zakoupit doplněk - vyšší štít.

Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a je možné je zakoupit jako doplněk.

TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem svým jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Jako doplněk k motocyklu je možné zakoupit snížené sedlo.

Vzhledem k tomu, že je TRK 702 X navržen pro opravdu dlouhé trasy, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak, aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici.

 

Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže.

Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým - 5" TFT barevný displej s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelnou do předního "zobáku" motocyklu, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možmostí připojení přes wifi motocyklu.

Nové modely Benelli TRK 702 a TRK 702X jsou vybaveny nejnovější generací přístrojové desky, která se dokáže propojit s vaším chytrým telefonem prostřednictvím Bluetooth a Wi-Fi.

Na odkaze níže vám přinášíme konkrétní návod, jak telefon s vaším novým TRK 702 propojit:
https://www.youtube.com/watch?v=FH7v1HKnCFo&t=1s
Video je sice v italštině, ale YouTube nabízí titulky ve vašem mateřském jazyce.

Standardní výbavou je centrální stojan, kryt motoru, kryty rukojetí.

Typ motoru : Kapalinou chlazený,čtyřdobý,řadový dvouválec,dvojitá vačková hřídel DOHC,proměnlivé časování , s posunem klik 180°
Vrtáníx zdvih : Ø83*64,5 mm
Zdvihový objem : 698 ccm
Max. výkon : 51,5KW @ 8000 rpm ,možno i jako 35KW verze
Max.kroutící moment : 70 Nm@6000 rpm / 58Nm@5250rpn/
Převodovka : 6-ti stupňová
Sekundární převod : řetězem
Rám : příhradový trubkový prostorový
Přední tlumiče : Upside-down Ø 50mm,zdvih 140mm
zadní tlumič : centrální tlumič nastavitelné předpětí ,nastavitelný útlum , zdvih kola 173mm
přední brzdy : dva plovoucí kotouče Ø 320mm , brzdiče 2pístky s ABS
Zadní brzda : kotouč Ø260mm, plovoucí brzdič,jeden pístek s ABS
Přední kolo ,zadní kolo: ráfek a střed hliníková slitina, výplet ocelové špice
Pneumatika přední : 110/80/ R19
Pneumatika zadní : 150/70/R17
Délka : 2225mm
Šířka bez zrcátek : 915mm
Šířka bez zrcátek : 915mm
výška /bez zrcátek/ : 1410mm nízké plexi 1475mm vysoké plexi
výška sedla : 836mm standard sedadlo . Možno snížené sedlo
světlost : 210mm
Hmotnost vč. paliva a náplní : 235Kg
Objem palivové nádrže : 20L
Rezerva : 3L